Zachęcamy do zapoznania się z ofertą działu Like.telecom Fundacji dostarczającego usług Business Process Outsourcing w zakresie obsługi klienta, marketingu i sprzedaży przez call center.
Nasi Konsultanci są doskonale przygotowani aby zapewnić Państwu gwarancję sukcesu, uzyskanie doskonałych wyników sprzedaży i obsługi klienta przy wykorzystaniu kanału call center oraz marketingu bezpośredniego.
Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów.
Współpraca z nami zapewni Państwu zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy, zwiększenie udziału w rynku, sukces finansowy oraz oczywiście wzrost sprzedaży.
Like.telecom
outsourcing call center
telemarketing i telesprzedaż
BOK, infolinia, service desk, help desk
kampanie SMS, MMS, bluetooth, voice
Oferujemy Państwu możliwość zorganizowania i prowadzenia przez Naszą Firmę, telefonicznego Biura Obsługi Klienta. BOK może zająć się obsługą posprzedażną klientów, udzielaniem informacji (help desk i service desk) lub rejestrowaniem zgłoszeń.
Infolinia jest usługą mająca na celu zapewnić Państwa Klientom stały dostęp do informacji. Jest to skuteczna metoda komunikacji z klientami. Dająca szansę na budowanie relacji z Klientem przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi.
Pozyskanie Klienta jest ciężką pracą, dlatego dbamy aby raz pozyskany klient chciał skorzystać z Państwa usług w przyszłości. Tworzymy programy lojalnościowe i partnerskie mające na celu utrzymanie Klienta, do sprzedaż produktów i usług, informowanie o promocjach. Zadbamy o obsługę Państwa Klientów na najwyższym poziomie, wykorzystując do tego celu infolinię, wiadomości sms, mms, voice, mailig, i pocztę tradycyjną.
Obsługa reklamacji jest ważnym momentem komunikacji z Klientem. Profesjonalne podejście do sprawy pozwoli na powstrzymanie Klienta przed skorzystaniem z oferty konkurencji. Wykorzystując nasze doświadczenie pomożemy Państwu w przeprowadzeniu procesu reklamacji i utrzymania Klienta. Posiadamy wykwalifikowany zespól który przeprowadzi proces reklamacji poprzez bezpośredni telefoniczny kontakt z Klientem, kontakt email lub pocztę tradycyjną.
Wirtualny sekretariat jest usługą skierowaną głównie do osób prowadzących działalność gospodarczą, wykonujących wolne zawody a także do wszystkich tych, którzy dbają o profesjonalne prowadzenie biura. Korzystając z naszej oferty obniżą Państwo koszty prowadzenia sekretariatu i zatrudnienia dodatkowego personelu, zyskają Państwo profesjonalną asystentkę która zawsze odbierze telefon, umówi spotkanie, udzieli informacji, poprowadzi kalendarz spotkań i potwierdzi spotkania. Naszym celem jest dostarczenie Państwu profesjonalnej obsługi sekretariatu z radykalnie obniżonymi kosztami administracyjnymi.
Na zlecenie Naszych Klientów realizujemy kampanie sprzedażowe z własnych baz telemarketingowych lub dostarczonych przez Klienta. Telesprzedaż pozwala na osiągnięcie wysokich celów sprzedażowych w stosunku do niskich kosztów projektu. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i wykwalifikowanemu zespołowi, możemy pozyskiwać dla Państwa kilkudziesięciu klientów każdego dnia. Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualnie dopasowany do potrzeb Klienta.
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych jest rozwiązaniem z zakresu wsparcia sprzedaży. Umawiamy spotkania dla przedstawicieli handlowych z możliwością organizowania grafiku spotkań i potwierdzania spotkań. Aby wzmocnić siłę przekazu marketingowego możemy również przesłać do Klienta informację o Państwa usługach lub produktach.
Dzięki zaawansowanym narzędziom IT oraz możemy przeprowadzić dla Państwa masową wysyłkę automatycznych komunikatów SMS, MMS a także treści multimedialnych za pośrednictwem nadajników bluetooth. Kampania taka może być realizowana w związku z rozsyłaniem komunikatów informacyjnych, ofert, zaproszeń, przypomnień, sondażem, ankietą i badaniem preferencji Klienta.
Kampanie VOICE są realizowane za pomocą automatycznego systemu komunikatów głosowych. Na zlecenie Klientów wysyłamy komunikaty głosowe na telefony stacjonarne i komórkowe. Kampania VOICE może zostać przeprowadzona w trybie rozgłoszeniowym (wysyłanie komunikatów głosowych) oraz interaktywnym.
Poznanie opinii Klienta jest niezwykle ważnym elementem każdego biznesu. Dla naszych Klientów przeprowadzamy ankiety telefoniczne, sms. Po zakończeniu akcji oddajmy w Państwa ręce analizę uzyskanych informacji będącą cennym źródłem informacji o rynku lub Kliencie.
Usługa polega na pozyskaniu informacji o potrzebach Klienta dotyczących usług lub produktów i przekazaniu tych informacji Klientowi zlecającemu kampanię. Dzięki tym danym otrzymacie Państwo kontakty do osób które zainteresowane są waszymi produktami lub usługami.
Badania konsumenckie pozwalają na uzyskanie informacji o opiniach i potrzebach konsumentów w celu oceny efektywności działań marketingowych firmy. Dostarczamy naszym Klientom wiedzy o konsumentach i konkurencji. W zależności od potrzeb Klienta, dobieramy najbardziej efektywne metody realizacji badań. Do zbierania informacji wykorzystujemy telemarketing, kampanie sms, bluetooth i voice.
Satysfakcja Klienta to droga do sukcesu każdej firmy. Zadowolony klient pozostaje z nami na lata, dlatego tak ważne jest poznanie opinii Klienta na temat oferowanych przez Państwa produktów i usług. Dzięki przeprowadzonemu badaniu dowiecie się Państwo co klient sądzi o zakupionym produkcie, usłudze, jak ocenia współprace z firmą. Dbanie o zadowolenie Klienta jest kluczowym punktem obsługi posprzedażnej.