Fundacja Likejon - nagłówek
Strona startowa!  
Frakcja Lubelskich Oddolnieaktywizujących Tajemniczych Animatorów - FLOTA jako sieć animacyjna i rzecznicza środowiska osób niesłyszących w województwie lubelskim Milczący przewodnik – pilotażowy projekt dostosowania e-administracji do potrzeb osób głuchych i niedosłyszących

Like.telecom

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą działu Like.telecom Fundacji dostarczającego usług Business Process Outsourcing w zakresie obsługi klienta, marketingu i sprzedaży przez call center.

Nasi Konsultanci są doskonale przygotowani aby zapewnić Państwu gwarancję sukcesu, uzyskanie doskonałych wyników sprzedaży i obsługi klienta przy wykorzystaniu kanału call center oraz marketingu bezpośredniego.

Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów.

Współpraca z nami zapewni Państwu zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy, zwiększenie udziału w rynku, sukces finansowy oraz oczywiście wzrost sprzedaży.

Like.telecom

  1. outsourcing call center

  2. telemarketing i telesprzedaż

  3. BOK, infolinia, service desk, help desk

  4. kampanie SMS, MMS, bluetooth, voice

Obsługa Klienta

    Biuro Obsługi Klienta (BOK)

    Oferujemy Państwu możliwość zorganizowania i prowadzenia przez Naszą Firmę, telefonicznego Biura Obsługi Klienta. BOK może zająć się obsługą posprzedażną klientów, udzielaniem informacji (help desk i service desk) lub rejestrowaniem zgłoszeń.

    Infolinia 0801

    Infolinia jest usługą mająca na celu zapewnić Państwa Klientom stały dostęp do informacji. Jest to skuteczna metoda komunikacji z klientami. Dająca szansę na budowanie relacji z Klientem przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi.

    Programy Lojalnościowe

    Pozyskanie Klienta jest ciężką pracą, dlatego dbamy aby raz pozyskany klient chciał skorzystać z Państwa usług w przyszłości. Tworzymy programy lojalnościowe i partnerskie mające na celu utrzymanie Klienta, do sprzedaż produktów i usług, informowanie o promocjach. Zadbamy o obsługę Państwa Klientów na najwyższym poziomie, wykorzystując do tego celu infolinię, wiadomości sms, mms, voice, mailig, i pocztę tradycyjną.

    Obsługa reklamacji

    Obsługa reklamacji jest ważnym momentem komunikacji z Klientem. Profesjonalne podejście do sprawy pozwoli na powstrzymanie Klienta przed skorzystaniem z oferty konkurencji. Wykorzystując nasze doświadczenie pomożemy Państwu w przeprowadzeniu procesu reklamacji i utrzymania Klienta. Posiadamy wykwalifikowany zespól który przeprowadzi proces reklamacji poprzez bezpośredni telefoniczny kontakt z Klientem, kontakt email lub pocztę tradycyjną.

    Wirtualny sekretariat

    Wirtualny sekretariat jest usługą skierowaną głównie do osób prowadzących działalność gospodarczą, wykonujących wolne zawody a także do wszystkich tych, którzy dbają o profesjonalne prowadzenie biura. Korzystając z naszej oferty obniżą Państwo koszty prowadzenia sekretariatu i zatrudnienia dodatkowego personelu, zyskają Państwo profesjonalną asystentkę która zawsze odbierze telefon, umówi spotkanie, udzieli informacji, poprowadzi kalendarz spotkań i potwierdzi spotkania. Naszym celem jest dostarczenie Państwu profesjonalnej obsługi sekretariatu z radykalnie obniżonymi kosztami administracyjnymi.

Telemarketing

    Telesprzedaż

    Na zlecenie Naszych Klientów realizujemy kampanie sprzedażowe z własnych baz telemarketingowych lub dostarczonych przez Klienta. Telesprzedaż pozwala na osiągnięcie wysokich celów sprzedażowych w stosunku do niskich kosztów projektu. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i wykwalifikowanemu zespołowi, możemy pozyskiwać dla Państwa kilkudziesięciu klientów każdego dnia. Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualnie dopasowany do potrzeb Klienta.

    Telefoniczne umawianie spotkań

    Telefoniczne umawianie spotkań handlowych jest rozwiązaniem z zakresu wsparcia sprzedaży. Umawiamy spotkania dla przedstawicieli handlowych z możliwością organizowania grafiku spotkań i potwierdzania spotkań. Aby wzmocnić siłę przekazu marketingowego możemy również przesłać do Klienta informację o Państwa usługach lub produktach.

    Kampanie MS, MMS i bluetooth

    Dzięki zaawansowanym narzędziom IT oraz możemy przeprowadzić dla Państwa masową wysyłkę automatycznych komunikatów SMS, MMS a także treści multimedialnych za pośrednictwem nadajników bluetooth. Kampania taka może być realizowana w związku z rozsyłaniem komunikatów informacyjnych, ofert, zaproszeń, przypomnień, sondażem, ankietą i badaniem preferencji Klienta.

    Kampanie VOICE

    Kampanie VOICE są realizowane za pomocą automatycznego systemu komunikatów głosowych. Na zlecenie Klientów wysyłamy komunikaty głosowe na telefony stacjonarne i komórkowe. Kampania VOICE może zostać przeprowadzona w trybie rozgłoszeniowym (wysyłanie komunikatów głosowych) oraz interaktywnym.

Badanie rynku

    Ankiety telefoniczne i SMS

    Poznanie opinii Klienta jest niezwykle ważnym elementem każdego biznesu. Dla naszych Klientów przeprowadzamy ankiety telefoniczne, sms. Po zakończeniu akcji oddajmy w Państwa ręce analizę uzyskanych informacji będącą cennym źródłem informacji o rynku lub Kliencie.

    Generowanie leadów sprzedażowych

    Usługa polega na pozyskaniu informacji o potrzebach Klienta dotyczących usług lub produktów i przekazaniu tych informacji Klientowi zlecającemu kampanię. Dzięki tym danym otrzymacie Państwo kontakty do osób które zainteresowane są waszymi produktami lub usługami.

    Badanie marketingowe

    Badania konsumenckie pozwalają na uzyskanie informacji o opiniach i potrzebach konsumentów w celu oceny efektywności działań marketingowych firmy. Dostarczamy naszym Klientom wiedzy o konsumentach i konkurencji. W zależności od potrzeb Klienta, dobieramy najbardziej efektywne metody realizacji badań. Do zbierania informacji wykorzystujemy telemarketing, kampanie sms, bluetooth i voice.

    Badanie satysfakcji Klientów

    Satysfakcja Klienta to droga do sukcesu każdej firmy. Zadowolony klient pozostaje z nami na lata, dlatego tak ważne jest poznanie opinii Klienta na temat oferowanych przez Państwa produktów i usług. Dzięki przeprowadzonemu badaniu dowiecie się Państwo co klient sądzi o zakupionym produkcie, usłudze, jak ocenia współprace z firmą. Dbanie o zadowolenie Klienta jest kluczowym punktem obsługi posprzedażnej.

 
 
 
 
Do góry!   Drukuj!   Mapa serwisu!
Nasz profil na Facebooku!  
Copyright © 2009-2013 Fundacja Likejon
Lublin, Warszawa, Kraków, Rzeszów, Białystok, Kielce, Radom - od nas to rzut moherowym beretem!